5 Easy Facts About webmehr Described

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

این را هم بدانید که اگر من در مسیر تحقیق خود به نتیجه ای خلاف نتیجه سابق در خصوص صحت و سقم ادعاهای یکی از شاکیان نیز رسیدم، خود پیش قدم بودم و تصحیح لازم را انجام دادم، از جمله در مورد سعیده پورآقایی که برخی تحقیقات تکمیلی من ناقض گفته های پیشین بود و از این رو تصحیح لازم از سوی خود من و هیات پیگیری، صورت گرفت. به هر حال اما این دوجلسه گذشت و من در پایان با اشاره به مورد دردناک دیگری که به تازگی گزارش آن به من رسیده بود گفتم که همچنان درصدد پی جویی جوانب این ماجرا هستم و اسناد آن را نیز پس از تحقیق کامل ارائه خواهم کرد.

اما بشنوید که مفتی الازهر بزرگترین مرکز فقهی اهل سنت در مصر گفته است: زنان رقاصه که در مقابل دهها مرد اجنبی با بدن عریان می‌رقصند و آواز می‌خوانند اگر بخواهند نماز به خوانند می‌توانند با همان بدن نیمه عریان در اتاقی تاریک که کسی آنا ن را نبیند نماز بخوانند!

باید از کلیپ ها و عکس های منحصر به فرد در رابطه با حوزه کاری خود استفاده کنید.

حجت الاسلام كعبی، عضو شورای نگهبان و نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان در جریان نشست اخیر این مجلس اقدام به جمع آوری امضا از برخی نمایندگان جهت عزل آیت الله دستغیب از نمایندگی استان فارس كرد.

هاشمی رفسنجانی به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اشاره كرد و گفت: در آغاز سال تحصیلی این اقدامات می‌تواند ارزشمند باشد و باید از مبهم بودن فضا جلوگیری كرد و از اقدامات مبهم خودداری ورزید.

قالب تهران فیلم یکی از زیباترین قالب های موجود برای سایت های فیلم و سریال , موزیک است و حال به رایگان در اختیار شما عزیزان میباشد.

    امکان ایجاد تغییرات آنی در پنل مدیریتی توسط مدیر مثلا با یک کلیک موجود یا ناموجود کردن یک محصول

.. این رویه را كاملا تائید میكنم این هشدار ها برای من دلنشین است

Google+ (uitgesproken en geschreven, Google In addition, afgekort als G + en in sommige Spaanssprekende landen uitgesproken Google In addition) is een sociaal netwerk wordt beheerd doorway Google Inc. Google+ werd gelanceerd in juni 2011. Gebruikers moeten 10 minste thirteen jaar zijn leeftijd, om hun eigen accounts aan te maken. Google+ is al de tweede meest populaire sociale netwerk in de wereld, gekoppeld aan YouTube, het verdienen van ongeveer 343 miljoen actieve gebruikers.

نامه زير با امضای آقايان مهندس سحابی، دکتر صدر و دکتر يزدی برای مدير کل صندوق بين المللی پول ارسال شده است.

ابراهيم يزدی، معاون سابق نخست وزير و وزير سابق وزارت امور خارجه، جمهوری اسلامی ايران

دكتر رضایی: من نگران این هستم كه دنیا با این چالش‌هایی كه بین ما و كشورهای خارجی پیش می‌آید، فكر كند كه ما صاحب ایده و نظریات برای تعامل و گفتگوهای بین‌المللی نیستیم و داریم خلأهای فكری خودمان را با ایجاد چالش‌ها پر می‌كنیم.

Report this wiki page